JAVNI RAZPIS O DODELITVI NEPOVRATNIH FINANČNIH SREDSTEV ZA IZGRADNJO MALIH KOMUNALNIH ČISTILNIH NAPRAV V OBČINI SV. ANDRAŽ V SLOV. GORICAH V LETU 2024
Osnovni podatki
Občina Sv. Andraž v Slov. goricah na podlagi Pravilnika o dodeljevanju nepovratnih finančnih sredstev za izgradnjo malih komunalnih čistilnih naprav v Občini Sv. Andraž v Slov. goricah – UPB2 (Uradni vestnik občine Sveti Andraž v Slovenskih goricah št. 79/17) in Pravilnika o spremembah Pravilnika o dodeljevanju nepovratnih sredstev za izgradnjo malih komunalnih čistilnih naprav v Občini Sveti Andraž v Slovenskih goricah (Uradni vestnik občine Sveti Andraž v Slovenskih goricah št. 109/20) objavlja
JAVNI RAZPIS
o dodelitvi nepovratnih finančnih sredstev za izgradnjo malih komunalnih čistilnih naprav v Občini Sv. Andraž v Slov. goricah v letu 2024
A. VRSTA UKREPA:
I. Sofinanciranje investicij:
1. Izgradnja malih komunalnih čistilnih naprav (v nadaljevanju: MKČN) s kapaciteto do 50 PE, in sicer na območjih, ki so določena s programom odvajanja in čiščenja komunalnih odpadnih vod v Občini Sv. Andraž v Slov. goricah:
- višina razpisanih sredstev: 6.000,00 EUR.
- višina subvencije: 50% vrednosti investicije oziroma največ 1.200,00 EUR na gospodinjstvo za prehod iz greznice na malo komunalno čistilno napravo ali 25% vrednosti investicije oziroma največ 600,00 EUR na gospodinjstvo za novogradnjo male komunalne čistilne naprave.
Sredstva se dodeljujejo na podlagi razpisa, ki je odprt do porabe zagotovljenih sredstev v proračunu Občine Sv. Andraž v Slov. goricah v tekočem letu. Sofinancira se razlika med odmerjenim komunalnim prispevkom v skladu z veljavnim Odlokom o programu opremljanja stavbnih zemljišč in merilih za odmero komunalnega prispevka za območje Občine Sveti Andraž v Slovenskih goricah, ki bi ga vlagatelj moral plačati, če bi bilo zemljišče opremljeno z
javno kanalizacijo in upravičenimi stroški postavitve male komunalne čistilne naprave, in sicer največ 1.200,00 EUR na gospodinjstvo za prehod iz greznice na malo komunalno čistilno napravo oziroma največ 600,00 EUR na gospodinjstvo za novogradnjo male komunalne čistilne naprave.
Sredstva se razdelijo med vlagatelje do porabe razpoložljivih sredstev v proračunu za tekoče leto pri čemer pa se za razvrstitev vlog šteje datum in čas prejetja. Popolne vloge za katere pa v proračunu za tekoče leto ni več sredstev se izvede plačilo v naslednjem letu v kolikor bodo za ta namen zagotovljena sredstva v proračunu.
POGOJI ZA PRIDOBITEV SREDSTEV:
§ Upravičenci do sredstev za izgradnjo MKČN so lastniki (fizične osebe) stanovanjskih objektov. V primeru izgradnje skupne MKČN za več stanovanjskih objektov je nosilec investicije (vlagatelj vloge) tisti, na katerem zemljišču bo MKČN zgrajena. Investitorji pa medsebojna razmerja uredijo s posebno pogodbo. Upravičenci do sredstev so lahko izjemoma tudi samostojni podjetniki s sedežem, tj. obratovalnico oziroma poslovnimi prostori na območju Občine Sv. Andraž v Slov. goricah, pri katerih se dejavnost izvaja v stanovanjskih objektih, in pri katerih se tehnološke odpadne vode odvajajo in čistijo skupaj z nastalimi komunalnimi odpadnimi vodami.
§ Upravičenec do sredstev iz tega pravilnika mora zagotoviti izpolnitev naslednjih pogojev:
- MKČN mora biti zgrajena v skladu s tehničnimi standardi oziroma mora po učinkovitosti ustrezati zahtevam Uredbe o odvajanju in čiščenju komunalne odpadne vode (Uradni list RS, št. 98/15, 76/17, 81/19, 194/21 in 44/22 – ZVO-2),
- lokacija izgradnje MKČN mora biti izven aglomeracij znotraj katerih se predvideva izgradnja javne kanalizacije (informacije si vlagatelj pridobi na občinski upravi),
- objekt za katerega se bo ali se je nabavila MKČN mora biti legalen.
§ projekt je upravičen do sofinanciranja če so stroški nastali po 1.1.2012.
§Vlagatelj zahtevka poda pisno vlogo na občinsko upravo Občine Sv. Andraž v Slov. goricah (vloga mora biti na predpisanem obrazcu, ki se ga dvigne na občinski upravi občine Sv. Andraž v Slov. goricah ali na spletni strani občine: www.sv-andraz.si ).
§ Vlogi za pridobitev sredstev mora biti priloženo:
ð osnovni podatki o MKČN (proizvajalec, kapaciteta, ipd.),
ð račun izdelan skladno z razpisnimi pogoji s popisom del in materiala ter odgovorno osebo za izvedbo del,
ð izjava lastnika nepremičnine, da je seznanjen z vrsto in obsegom del na objektu,
ð zapisnik izvajalca o zagonu male komunalne čistilne naprave,
ð dokazila o poravnanih stroških izgradnje (fotokopije plačanih računov),
ð certifikat oziroma listina o skladnosti izdelka z zahtevami glede mejnih vrednosti parametrov odpadnih vod,
ð dokazilo o legalno zgrajenem objektu za katerega se postavlja MKČN (gradbeno dovoljenje,...),
ð izjava o zaključku naložbe.
ð
B. ROK IN NAČIN PRIJAVE
Razpis je odprt od 15. 3. 2024 do porabe sredstev, najkasneje do 18. 10. 2024 do 12. ure.
Vloge je potrebno oddati do 12. ure, dne:
1. 19. 4. 2024 – ZA PRVO ODPIRANJE;
2. 21. 6. 2024 – ZA DRUGO ODPIRANJE (v kolikor sredstva ne bodo porabljena);
3. 18. 10. 2024 – ZA TRETJE ODPIRANJE (v kolikor sredstva ne bodo porabljena).
Odpiranje vlog bo:
1. 22. 4. 2024 - PRVO ODPIRANJE;
2. 24. 6. 2024 - DRUGO ODPIRANJE (v kolikor sredstva ne bodo porabljena);
3. 21. 10. 2024 - TRETJE ODPIRANJE (v kolikor sredstva že ne bodo porabljena).
Zadnji rok za vložitev je 18. 10. 2024 do 12. ure po načelu sprejemne teorije. Sredstva se razdelijo med vlagatelje do porabe razpoložljivih sredstev v proračunu za tekoče leto pri čemer pa se za razvrstitev vlog šteje datum in čas prejetja. Vloge se pošljejo na naslov: Občina Sv. Andraž v Slov. goricah, Vitomarci 71, 2255 Vitomarci s pripisom »Ne odpiraj – vloga za sofinanciranje MKČN«.
C. OBRAVNAVANJE VLOG
Županja za namen izvedbe razpisa imenuje tričlansko komisijo za obravnavo in oceno vlog. Komisija je sestavljena iz najmanj enega člana občinskega sveta in uslužbenca občinske uprave občine Sv. Andraž v Slov. goricah ter je dolžna izvesti vse potrebno za izvedbo postopka izbora upravičencev, dodelitve sofinancerskih sredstev in kontrolo njihove porabe.
Nepravočasne vloge se s sklepom zavržejo. Če je vloga nepopolna, organ v roku petih delovnih dni pozove vlagatelja, da vlogo dopolni. Vlagatelj mora vlogo dopolniti v roku 5 delovnih dni. Če vlagatelj v tem roku pomanjkljivosti ne odpravi, organ s sklepom zavrže vlogo.
Vlagatelji bodo o izidu razpisa obveščeni s sklepom najpozneje v roku 30 dni od odpiranja vlog. Na sklep je možna pisna pritožba v roku 15 dni od prejema. O pritožbi odloči županja katere odločitev je dokončna.
Na podlagi nastopa pravnomočnosti sklepa se izbranega upravičenca pozove k podpisu sofinancerske pogodbe, katero je dolžan podpisano vrniti najkasneje v roku 8 dni. V kolikor pogodba v določenem roku ne bo podpisana in vrnjena občini, se smatra, da se upravičenec odpoveduje dodeljenim sofinancerskim sredstvom. V pogodbi o sofinanciranju se podrobneje določijo obveznosti upravičencev.
Po podpisu pogodbe se upravičencu v roku 8 dni izvede izplačilo dodeljenega sofinancerskega deleža za izgradnjo malih komunalnih čistilnih naprav v Občini Sv. Andraž v Slov. goricah v letu 2024.
Dodatne informacije v zvezi z razpisom so na voljo vsak delovni dan na občinski upravi Občine Sv. Andraž v Slov. goricah, na tel. 02 757 95 32 (Miran Čeh).
Številka: 354-6/2024-2
Datum: 28. 2. 2024
Občina Sv. Andraž v Slov. goricah
Darja Vudler Berlak, županja