6. dopisna seja Občinskega sveta Občine Sveti Andraž v Slovenskih goricah, ki bo potekala od srede 6. 1. 2021 do petka 8. 1. 2021 do 12. ure
Prosimo, da nam vaše glasove in mnenja posredujete tako, da bodo prispeli na Občinsko upravo Občine Sv. Andraž v Slov. goricah najkasneje do petka 8. 1. 2021, do 12. ure v pisni obliki po pošti na naslov Občine Sv. Andraž v Slov. goricah: Vitomarci 71, osebno na naslov Občine Sv. Andraž v Slov. goricah: Vitomarci 71 – pripravi se zapis o glasovanju ali po elektronski pošti na naslov: info@svandraz.si:
1. Soglašam ne soglašam
z Odlokom o spremembi Odloka o podlagah za odmero komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opremo na območju Občine Sveti Andraž v Slovenskih goricah, v vsebini kot je predlagan.
2. Soglašam ne soglašam
s Predlogom Sklepa o porabi presežka prihodkov nad odhodki iz leta 2020 za Vrtec Vitomarci, v vsebini kot je predlagan.